JICA報告書PDF版(JICA Report PDF)



幼児,初等,中等教育
Pre-school. Elementary and secondary education

モンゴル
Mongolia





書名
(Title)


出版者
(Publisher)


刊行年月
(Published year/month)


モンゴル国 初等教育施設整備計画基本設計調査報告書. -


国際協力事業団 : 横河建築設計事務所 : 毛利建築設計事務所


1999.10


Basic design study report on the project for the improvement of primary education facilities in Mongolia. -


Japan International Cooperation Agency : Yokogawa Architects & Engineers, Inc. : Mohri, Architect & Associates, Inc.


1999.10


モンゴル国 第二次初等教育施設整備計画基本設計調査報告書. -


国際協力事業団 : 毛利建築設計事務所 : 横河建築設計事務所


2002.2


Basic design study report on the project for improvement of primary education facilities (Phase II)in Mongolia. -


Japan International Cooperation Agency : Mohri, Architect & Associates, Inc. : Yokogawa Architects and Engineers, Inc.


2002.2


モンゴル国 第三次初等教育施設整備計画基本設計調査報告書. -


国際協力機構 : 毛利建築設計事務所


2004.2


Basic design study report on the project for improvement of primary education facilities (phase III)in Mongolia. -


Japan International Cooperation Agency : Mohri, Architect & Associates, Inc.


2004.2


モンゴル国 第二次初等教育施設整備計画事業化調査報告書. -


国際協力機構無償資金協力部


2005.5


Implementation review study report on the project for improvement of primary education facilities (phase II) in Mongolia. -


Grant Aid Management Dept., Japan International Cooperation Agency


2005.5


モンゴル国 第四次初等教育施設整備計画基本設計調査報告書. -


国際協力機構 : マツダコンサルタンツ


2009.1


Basic design study report on the project for improvement of primary education facilities (phase IV)in Mongolia. -


Japan International Cooperation Agency : Matsuda Consultants International Co., Ltd.


2009.1


モンゴル 住民参加型地方学校建設プロジェクト巡回指導調査団報告書. -


国際協力事業団青年海外協力隊事務局


2002.11


モンゴル国 ウランバートル市初等・中等教育施設整備計画協力準備調査報告書(簡易製本版). -


国際協力機構 : マツダコンサルタンツ : コーエイリサーチ&コンサルティング


2018.1


Preparatory survey report on the project for the improvement of facilities for primary and secondary education in Ulaanbaatar city in Mongolia. -


Japan International Cooperation Agency : Matsuda Consultants International Co., Ltd. : Koei Research & Consulting Inc.


2018.1